وَجَاءتْ كُلُّ نَفْسٍ مَّعَهَا سَائِقٌ وَشَهِيدٌ
(i svako će doći, a s njim vodič i svjedok - 50:21)
Ajet prije ovoga opisuje način na koji će Sudnji Dan biti postavljen. Ovaj ajet opisuje način na koji će sva ljudska bića biti dovedena na ravan Hashr. Sa svakim čovjekom bit će Sa'ik i Šahid. Sa'ik, doslovno, označava osobu koja ostaje u pozadini sa stadom životinja ili iza grupe ljudi i vodi ih na određeno mjesto. Šahid se odnosi na svjedoka. Sa'ik se, tradicionalno, odnosi na meleka. Međutim, postoje različiti pogledi učenjaka tefsira u vezi Šahida. Jedni kažu da se Šahid također odnosi na meleka. Prema ovom tumačenju postoje dva meleka - Sa'ik i Šahid. Dužnost Sa'ika je da vodi ljude na mjesto okupljanja, dok je Šahidov zadatak da nosi svjedočanstvo pri predstavljanju čovjekovih djelă. Sljedeća moguća interpretacija jest da se ova dva meleka odnose na "časne pisare" koji prate ljude čitavo vrijeme na ovome svijetu s desne i lijeve strane, kako bi bilježili njihova djela. Treća mogućnost jest da se oni odnose na neke druge meleke, povrh gore spomenutih.
Neki učenjaci tumače da se Šahid odnosi na čovjekovo djelovanje, drugi pak smatraju da se odnosi na čovjeka kao takvog. Ibn Kesir napominje da je značenje ovog ajeta jasno, a ukazuje da je Šahid također melek koji nosi svjedočanstvo čovjekovih djela. Sajjidna 'Osman Ibn 'Affan r.a. međutim donosi usmenu predaju (tumačenje) ovoga ajeta i kaže: "Sa'ik će odvesti svaku osobu Allahu, a Šahid će svjedočiti o onome što je osoba činila." Tumači poput Sajjidna Mudzahid, Katadah i Ibn Zeid r.a. na istom su mišljenju poput ovoga. Ibn Dzarir je bio sklon ovom tumačenju.