ref autor komentar naslov datum
9:43 Mufti Shafi Usmani RA Sto se tiće riječi "praštanja", neka nema nikakve sumnje o tome i neka niko ne kaže da se praštanje obično(isključivo) daje za djela zločina i grijeha - jer Hazreti Poslanik s.a.v.s. je bio ma'sum (zaštičen od grijeha) - pa šta bi onda bio smisao praštanja u ovom slučaju?
Odgovor je da pored uobičajenog značenja riječi 'praštanje'(za grijehe i zločine), postoji i praštanje za ono što je u suprotnosti sa preferiranim načinom (khalif al awla) ili što je jednostavno nepoželjno - a sve ovo ne krši koncept 'bezgrešnosti'('ismah - sačuvan od greške, Allahovom Milošću, u domeni doktrina-akaida i moralnog modela kao uzora) Poslanika s.a.v.s.
Poslanik a.s. je ma'sum(zasticen od grijeha) 15/03/2008