U Kur'anu se nazivi Torah i Injil referiraju na ono sto se u vrijeme objave Kur'ana zvalo Torah i Injil. Ti nazivi se cesto brkaju s pojmovima kojima danas baratamo (Stari i Novi zavjet). Naime, moze se zapaziti da kada se muslimani obracaju (rijecima "Torah" i "Injil"), oni ne misle na danasnju verziju ovih knjiga. U Kur'anu postoji nekoliko referenci koje nam mogu pomoci u rasvjetljavanju ovog problema. Npr. Kur'an se rijecima "Oni (zidovi) drze Uzira kao bozijeg sina" odnosi na jednu zidovsku sektu koja je drzala "Uzaira" kao bozijeg sina ( u globalu vecina zidova ne vjeruje u ovo... samo neke sekte).
Nadalje, interesantno je primijetiti da kada se Kur'an obraca krscanima, koristi rijec "Nazarecani", dok se generalno zna da su krscani zvani 'krscani' od ranih doba krscanstva (od Pavla koji unio taj naziv za sljedbenike Isusa). Naime, historijska je cinjenica da su krscani koji su zivjeli na arapskom poluostrvu u vrijeme objave Kur'ana bili vecinom zvani "Nazarecani". Nazarecani su bili sirijsko- judejsko-krscanska sekta koja je postojala u arabiji od 4. stoljeca.
Prema Encyclopedia Britannica:
Iako su Nazarecni prihvatili cudoredje Isusovo i nadnaravno rodjenje i dalje su bili striktno vezani za jevrejske zakone i obicaje, praksu koju je vecina jevrejskih krscana odbacila pojavom Pavla.
Nazarecani su imali verziju evandjelja na armejskom jeziku zvanu kao Evandjelje po hebrejima (Gospel According to the Hebrews) ili Evandjelje Nazarecana.
Zaista je velika steta da je ovo evandjelje (koje se najvjerovatnije zvalo Injil na koga se Kur'an referirao) zagubljeno (kako pise u enciklopediji).
S pojmom krscanin prvi put se susrecemo daleko poslije Isusa.
Kasnije tokom vremena naziv za sljedbenike Isusa (umjesto Nazarecani) zamijenjen je sa Krscani (Djela apostolska 11: 26).